Cherry Consulting

Warto mieć wybór

Helpdesk

Helpdesk to zdecydowanie część naszej organizacji. Wzależności od struktury organizacji, mieć przybrać różnoą formę: dedykowanego działu, sekcji lub zespółu. Najważniejszą rolą helpdesku jest przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i podjęcie próby ich rozwiązania. Helpdesk stanowi pierwszy punk kontaktu z Klientem, i warto zadbać o to, aby był on na najwyższym poziomie.

Systemy Helpdesk zarządza zapytaniami kierowanymi do niego i z pomocą oprogramowania (dedykowane systemy ITSM), które pozwają śledzić przebieg spraw. Użytkownik po zgłoszeniu problemu lub zapytania otrzymuje w odpowiedzi unikatowy numer zgłoszenia, dzięki któremu może potem śledzić przebieg jego realizacji i aktualny status.

Oferta Cherry Consulting

Od września 2011 roku firma Cherry Consulting, działając we współpracy z producentem oprogramowania, firmą Nilex AB, dostarcza na polski rynek niezawodne narzędzia helpdesk. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą na stronie poświęconej tym rozwiązaniom.

W ramach oferty firma Cherry Consulting dostarcza szereg usług kosultingowych z zakresu prowadzenia projektów informatycznych, wdrożeniowych, dobory narzędzi informatycznych, w tym również narzędzi ITSM i helpdesk. Zapewniamy również serwis powdrożeniowy oraz szereg szkoleń produktowych.